miercuri, 6 mai 2009

+/- ∞
















8 comentarii:

  1. frumoase astea... bine surprins momentul ;) linia orizontului fff echilibrata culorile sunt deosebite. imi plac mult astea. as vrea sa stiu unde sunt facute :) mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Great Photos! Amazing moments!

    Hugs,

    Ronaldo Junior

    www.35-80mm.blogspot.com
    Brazil

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you very much, I really appreciate it! And welcome on my photo blog! Enjoy it!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase si acestea in special prima si a 4-a preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos Cosmin si bine ai venit pe blog! Sper sa reusesc sa surprind momente speciale in continuare care sa ne bucure ochii tuturor! Felicitari si tie pentru blog, mereu te urmaresc cu deosebita placere! Spor la treaba in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Apa da apusului o savoare deosebita. Frumoase foto. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Marius si bun venit pe blog! Acolo unde-i apa si apus..acolo's si eu repede..atat de disperata sunt uneori:)...deci adevarat graiesti! Iar cat despre foto-urile mele..sunt "micute" pe langa ale tale...fara sa cred ca exagerez deloc...ai niste fotografii deosebite..sunt saptamanal pe blogul tau:)) deci asteptam cu totii fotografii cel putin la fel de reusite ca cele de pana acum! Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte bine realizat ... imi place si succesiunea imaginilor, parca esti acolo cand le privesti

    RăspundețiȘtergere